Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΡΘΡΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΟ ΘΟΔΩΡΗ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ

Για όσους δεν γνωρίζουν τι θα πει Έλληνας και Ελλάδα που "τάχα" πάει
για φούντο....

1. Είμαστε μια χώρα που ελέγχει μια χερσαία και θαλάσσια έκταση όση
είναι η Γερμανία και η Αυστρία μαζί (450.000 τετρ. χιλιόμετρα), αφού
εκτεινόμαστε από την Αδριατική ως τις ακτές του Λιβάνου
(περιλαμβανομένης της Κύπρου μας) και από το τριεθνές στον Έβρο ως
ανοιχτά της Λιβύης. Θέλεις ΔΥO ώρες ταξίδι με το αεροπλάνο για να πας
από το πιο δυτικό (Κέρκυρα) στο πιο ανατολικό άκρο του Ελλαδικού χώρου
(Λάρνακα). και λοιπόν και η Αίγυπτος έχει τη Σαχάρα, θέλω να πω αν κάτι δεν το εκμεταλλεύεσαι
τι νόημα έχει πόσο μεγάλο είναι; ή πιστεύει κανείς πως εκμεταλλευόμαστε τις θάλασσές μας;...Με τις υγείες μας...

Σαν να πετάς δηλαδή από τις Βρυξέλλες προς τη Μασσαλία.

2. Στον κόσμο ζουν συνολικά 17.000.000 Ελλαδίτες, Κύπριοι,
Βορειοηπειρώτες, Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριοι, Τενέδιοι κλπ.
οι οποίοι ΔΕΝ έχουν δικαίωμα να ψηφίσουν για την τύχη της Ελλάδας, άρα είναι απλοί
καλωσυνάτοι θεατές, χωρίς να φταίνε οι άνθρωποι. Εϊναι πλούσιοι πολλοί από αυτούς, αλλά
υπάρχει κανένας τους να επενδύει στην Ελλάδα; για να δούμε και κανένα εργοστάσιο, μπας κι
απορροφήσουμε κανένα άνεργο; Τίποτα δεν κινείται. Ο λόγος; Η απίστευτη, αποτρεπτική φορολογία
και η κατάρα του να είσαι πλούσιος. Το κεφάλαιο δεν είναι καλοδεχούμενο στην Ελλάδα, ελέω αριστερών. Αντιθέτως οι γειτονικές χώρες προσφέρουν δελεαστικότατες επιχειρηματικές ρυθμίσεις, καθιστώντας την Ελλάδα μη ανταγωνιστική περίπτωση....Με τις υγείες μας...

3. Είμαστε 2οι στον κόσμο σε καταθέσεις στην Ελβετία.
τι να το κάνεις το χρήμα που δεν κινείται στη χώρα σου; Τι σημασία έχει αυτό, αφού οι μεγαλοκαρχαρίες δεν μπολιάζουν την ελληνική αγορά και οικονομία...Με τις υγείες μας κι εδώ...


4. Δεχόμαστε 16.000.000 τουρίστες τον χρόνο και διαθέτουμε μια
σημαντική τουριστική βιομηχανία.
τόσο σοβαροί είμαστε που δεν έχουμε μια προβλήτα της προκοπής για να αράξουν τα κρουαζερόπλοια,
αντιθέτως η Τουρκία εξελλίσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Πόσα νησιά μας ξέρεις να έχουν μαρίνες για να φιλοξενήσουν τις χιλιάδες κότερα που θέλουν να μας επισκεφτούν; Αλήθεια μιλάει κανείς για τα κρουαζιερόπλοια που εμποδίζουμε να δέσουν στα λιμάνιά μας. Ξέρει κανείς πόσες ταξιδιωτικές εταιρίες ακύρωσαν την Ελλάδα, ως ταξιδιωτικό προορισμό;;; Εϊμαστε μόνο χώρα περάσματος, ούτε προορισμός, ούτε αφετηρία κρουαζιέρας...Πού πηγαίνουν οι τουρίστες;;; Τουρκία, Αλβανία, Κροατία, Ιταλία, Κύπρο ή έχουμε την εντύπωση πως μόνο εμείς έχουμε μεσογειακό κλίμα και ήλιο...Δε λέω κάτι μένει και σε μας, αλλά μη ψηνώμαστε...Το χάνουμε το παιχνίδι σιγά σιγά...


5. Έχουμε τρία πολύ μεγάλα ναυπηγεία που κατασκευάζουν κάθε  είδος πλοίου .
αυτό κι αν είνα για γέλια... για δες πόσα πλοία κατασκευάζουν και τα τρία μαζί...για δες και πόσα κατασκευάζουν και τα τουρκικά ναυπηγία, τα κορεατικά, τα γιαπωνέζικα. Ο λόγος; Η συνέπεια ή μάλλον ασυνέπεια, οι απεργίες, οι καταλήψεις των πλοίων, τα συνδικάτα που πολεμάνε το κακό κεφάλαιο. Όσο κι αν έχουμε τους καλύτερους μαστόρους, η νοοτροπία είναι άκρως αντιεπαγγελματική
και μίζερη. Δεν είναι τυχαίο που τα ναυπηγεία μαστίζονται από την ανεργία...με τις υγείες μας λοιπόν...θα μάθουμε κάποια στιγμή, πού θα πάει...

6. Έχουμε βιομηχανίες αμαξωμάτων που κατασκευάζουν  βαρέα φορτηγά,
λεωφορεία, τρόλεϊ, βαγόνια τραίνων, επικαθήμενα, μπετονιέρες, βυτία κλπ.
μη τρελενόμαστε, κάποια μέσα μαζικής μεταφορά βγάζουμε και τίποτα παραπάνω, έχεις δει επαγγελματίες αυτοκινητιστές με ελληνικά οχήματα. Ή μήπως για να πω για τα βαγόνια που παραγγείλαμε και χρυσοπληρώσαμε στους γερμανούς κι αποδείχθηκαν τελείως άχρηστα επειδή δεν ταιριάζουν οι ρόδες τους στις...ράγιες!!! Εδώ ένα citroen βγάζαμε, κάτι σαν παιδικό αυτοκινητάκι, κι αυτό σταμάτησε, ελέω κυβερνήσεων μπλε και πράσινων. Όχι λοιπόν, αν θέλουμε να μιλάμε για χώρες που βγάζουν οχήματα, ας μιλήσουμε για Ισπανία, Ιπαλία, Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Τουρκία (πολεμικά αεροσκάφη F16 παρακαλώ), κι όχι για Ελλάδα. Εμείς με το ζόρι βγάζουμε ένα ποδήλατο (IDEAL), δε συγκρινόμαστε με αυτοκινητοπαραγωγικές χώρες... Για να μην επεκτείνουμε την κουβέντα στο τι παράγουμε και τι εισάγουμε...θα γελάσει κάθε πικραμένος (ξέρεις γαι εισαγωγή...κοπριάς!!!)

7. Διαθέτουμε 2.400 υπερδεξαμενόπλοια και μεγάλα φορτηγά πλοία  
είμαστε έτσι 1οι στον κόσμο στην εμπορική ναυτιλία, ενώ άλλα 1.500
τεράστια τάνκερ και φορτηγά έχουν οι Κύπριοι πλοιοκτήτες -5οι στον
κόσμο.
άλλη κωμωδία πάλι...ναι τα διαθέτουμε τα οποία πλέουν υπό ξένη σημαία. Στην ουσία μας μένει μόνο
το καμάρι!!! Να το βράσω...Γιατί άραγε οι εφοπλιστές μας δεν έρχονται στην Ελλάδα;;;  Γιατί;;; Μήπως γιατί η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της; (όπως δεν έρχονται κι όλα τα σπουδαία μυαλά του εξωτερικού, όπως δε θα θέλουμε να μείνουμε κι εμείς οι ίδιοι σε λίγο καιρό; Υπάρχει άραγε κυβερνητική πολιτική για το θέμα των εφοπλιστών ώστε να τους μαγνητίσει να έρθουν στην Ελλάδα; Το αντίθετο, διωγμός υπάρχει, αντίθετα με άλλες χώρες (βλέπε Αγγλία), που κάνουν τα πάντα για να διατηρήσουν τη σημαία τους στα...ελληνικά πλοία. Η πολιτική μας είναι...ανθελληνική. Αλλά τι καθόμαστε και λέμε, εδώ πριν λίγο καιρό δεν υπήρχε Υπουργεία Εμπορικής Ναυτιλίας, (σε τόσο μεγάλη υπόληψη έχουμε το ναυτιλιακό χώρο), για να μην αναφέρω, τέλος και την κατάντια του ασφαλιστικού ταμείου των ναυτικών που από πρώτο, κατάντησε τελευταίο...Για ποια ναυτιλία λοιπόν κοκορευόμαστε; Αυτή που δραστηριοποιείται στα...ξένα...Ποιος μας φταίει θα'θελα να ξέρω...


8. Είμαστε 2οι παγκοσμίως στο πρόβειο γάλα, 3οι στις ελιές, 3οι
παγκοσμίως στον κρόκο, στα ακτινίδια, στα ροδάκινα.
κι όμως δίνουμε περισσότερα χρήματα για την εισαγωγή γάλακτος, απ΄ό,τι για το πετρέλαιο!!! Ακόμα κι από την Αλβανία, Βουλγαρία αγοράζουμε...Όσο για το λάδι, δες πόσες συμφωνίες χάλασαν με τους Κινέζους, αποκλείοντας ένα άνοιγμα σε μια τεράστια αγορά, ελέω συνδικαλιστικών δράσεων...Είμαστε
τόσο ψηλά στις εξαγωγές που έχουμε ξεχυλίσει τάληρα...πού είναι όμως τα βλέπει κανείς;;;

9. Είμαστε 1οι στον κόσμο σε νικέλιο, 1οι σε λευκόλιθο, 1οι στον κόσμο
σε υδρομαγνησίτη, 1οι στον κόσμο σε περλίτη, (1.600.000 τόννοι), 2οι
παγκοσμίως σε μπετονίτη (1.500.000 τόννοι), 1οι στην ΕΕ σε βωξίτη
(2.174.000 τόννοι), 1οι και σε χρωμίτη, 1οι και σε ψευδάργυρο, 1οι και
σε αλουμίνα.
ναι, πράγματι το υπέδαφος μας τα διαθέτει αυτά. Είδε κανείς καμιά προκοπή από όλα αυτά όμως; για
να μου την πει κι εμένα. Εγώ αυτό που ξέρω είναι πως μένουν αδρανή...άρα μηδέν εις το πηλίκον!!!
Όσο για τα νούμερα...φάτε μάτια ψάρια...


10. Έχουμε την 2η καλύτερη Πολεμική Αεροπορία στο ΝΑΤΟ (μετά τις ΗΠΑ,
ενώ οι Τούρκοι είναι προτελευταίοι), ενώ έχουμε και το 2ο καλύτερο
Πολεμικό Ναυτικό στο ΝΑΤΟ, με την Τουρκία να είναι ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!
και που την έχουμε τι μ'αυτό;;; Εδώ μας έχουνε ταράξει στις παραβιάσεις...οι τελευταίοι κι εμείς
μένουμε με την πρωτιά, έτσι για να έχουμε να λέμε...Φαντάσου να μην την είχαμε κιόλας...Απορώ με κάποιες άλλες χώρες που δεν έχουν και τόσο καλή αεροποριά...(βλέπε Ισραήλ). πώς καταφέρνουν να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο και να μη δέχονται ούτε μύγα στο σπαθί τους;;; ε αυτό κι αν είναι περίεργο...


11. Έχουμε νοτίως της Κρήτης 175 δισεκατομμύρια βαρέλια πετρέλαιο, το
3ο μεγαλύτερο κοίτασμα παγκοσμίως. Εντωμεταξύ ο χρυσός που υπάρχει
στην Θράκη μας αξίζει 38 δις ευρώ. Έχουμε εκεί, στην Μακεδονία και την
Θράκη , τα 3 μεγαλύτερα κοιτάσματα χρυσού της Ευρώπης. Η αξία του
πετρελαίου και του αερίου μας είναι - κρατηθείτε - 10.000.000.000.000
(10 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΆΡΙΑ !) όπως αναφέρει το Γεωλογικό Ινστιτούτο
των ΗΠΑ, το ΥΣΓΣ.
γι αυτό δεν έχουμε κάνει καμία προσπάθεις εξώρυξης τόσο καιρό;;; γι αυτό παραδεχτήκαμε μόλις πριν ένα μήνα πως ενδεχομένως να υπάρχει κάτι;;; γι αυτό δεν έχουμε ανακυρήξει ακόμα καμία ΑΟΖ (ενώ οι "φτωχοί" Κύπριοι, που μόλις πριν λίγο μπήκαν στην ΕΕ, που έχουν την απειλή του Αττίλα στο κεφάλι τους και που πριν λίγα χρόνια όλος ο κόσμος ήθελε να τους ξεκάνει με το σχέδιο Αννάν, και σε ΑΟΖ προχώρησαν, και σε εξορύξεις, και σε στραγηγικές και οικονομικές συμμαχίες...κι ετοιμάζουν κι άλλα, με τους Ρώσους αυτή τη φορά!!!) Αντιθέτως εμείς κάναμε τα αδύνατα δυνατά για να μην έχουμε καμία εναλλακτική λύση. Αποθαρρύναμε τους Ρώσους (βλέπε αγωγό Μπουργκάς Αλεξανδρούπολη) και περιμένουμε να δούμε τι θα μας πούνε τα αφεντικά μας, για να πράξουμε. Περιμένουν οι πράσινοι και οι μπλε, περιμένει κι ο κυρίαρχος...όχλος.

Συμπέρασμα: Ό,τι έχουμε είναι άχρηστο για μας, αν δεν έχουμε ψυχή για να το αναστήσουμε.
Από μόνη της η γεωμορφολογική θέση μας δε λέει τίποτα.
Δεν μας αξίζει κάτι καλύτερο, μας αξίζει αυτό που ζούμε. Κανείς δε μας φταίει και καλά θα κάνουμε να
το αποδεχτούμε μήπως έρθει κάποια στιγμή, κάποια ελπίδα μέσα από την αυτογνωσία μας και την αυτοκριτική μας. Μέχρι τώρα τέτοιοι που είμαστε, καλά να πάθουμε.
Πράγματι, ένας άξιος λαός θα μπορούσε να μεγαλουργήσει με αυτά τα χαρτιά στα χέρια του, όχι εμείς όμως. Δυστυχώς δε μοιάζουμε στους Έλληνες, που τα κατάφεραν  στο παρελθόν. Κάθε πέρσι και καλύτερα, πάει η δουλειά. Νιώθουμε αδικημένοι, δεν είμαστε όμως. Η παρακμή μας ξεκίνησε από νωρίς, τα πράγματα έχουν πάρει τη φυσιολογική τους πορεία. Ας προσγειωθούμε λοιπόν, δεν είμαστε και τίποτα σπουδαίο. Επιτέλους ας πάψουμε να στηριζόμαστε συνεχώς στο ένδοξο παρελθόν και στην κληρονομιά μας. Δεν είμαστε καλοί διαχειριστές. Τεμπέληδες είμαστε...κι αν δεν καταλάβουμε ότι κανείς δεν πρόκειται να μας σώσει (γιατί πουλάει συνέχεια αυτό το παραμύθι, ότι δε θα μας αφήσουν να χαθούμε, ότι δε γίντεται να χαθούμε κι όλα αυτά τα μοιρολατρικά), κι ότι πρέπει από μόνοι μας να ανασκουμπωθούμε, να ανασυνταχθούμε και να δουλέψουμε, τότε...χαιρέτα μου τον πλάτανο...







Αυτή τη χώρα πάνε να ξεπουλήσουν για 340 δις;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Αυτή η χώρα αξίζει πολλά περισσότερα, αλλά αφού εμείς δεν την τιμάμε, γιατί να την εκτιμήσουν οι άλλοι;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου