Στο χώρο της Μαθηματικής Εκπαίδευσης είναι κοινά παραδεκτή η αρχή ότι ο βασικότερος συντελεστής μιας επιτυχούς διδασκαλίας και μάθησης των Μαθηματικών είναι ο ίδιος ο δάσκαλος. Από τους σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικασία μάθησης, όχι μόνο ως προς τη γνωστική συνιστώσα, αλλά και σε ότι αφορά τη συναισθηματική εμπλοκή των μαθητών του, ο δάσκαλος συμβάλλει στη δημιουργία στάσεων, αντιλήψεων και πεποιθήσεων απέναντι στα Μαθηματικά.
Πως όμως θα ανταποκριθεί σε αυτόν το ρόλο ο δάσκαλος;Εδώ θα βρείτε την απάντηση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου